1. Preambula - MobiCash & WebMediaWeb - glavna osnova objašnjenja
1.2. Korisnik – fizička osoba koja ulazi u sustav MobiCasha nakon učlanjenja u grupaciju GroupMobiCash i online registracije. 1.3. Partner - Svaka pravna osoba registrirana i kao Korisnik i kao Partner; koja je sklopila ugovor o suradnji sa Scandieurom te se vodi kao prodajno mjesto gdje se može platiti MobiCash-om. 1.4. Članarina – ostvaruje se ispunjenim zahtjevom koji izdaje grupacija GroupMobiCash i plaća se za period od godine dana. 1.5. Prednosti i pogodnosti korištenja MobiCasha – uz članstvo MobiCasha ostvaruju se popusti, a za plaćanje artikla/usluge Partnera nije potrebno imati gotov novac uz sebe. 1.6. Korisnik MobiCasha ostvaruje pogodnosti: a) popust - prilikom plaćanja Računa, koje mu je Partner dužan ponuditi prema ugovoru s MobiCashom b) dodatni popust – ostvaren skupljanjem BOD-ova preko KuneZaKlik 1.7. WebMediaWeb - portal za reklamiranje i oglašavanje preko kojeg se realizira usluga KunaZaKlik. 1.8. KunaZaKlik - Usluga dodatne pogodnosti za Korisnika i Partnera, sakupljanje BOD-ova za popust u sustavu MobiCash-a, a na portalu za oglašavanje WebMediaWeb. 1.9. Web Katalog – katalog u sklopu portala WebMediaWeb na kojem Partneri oglašavaju svoje artikle, a putem kojeg Korisnici dolaze do informacija vezanih za kupovinu Partnerovih artikala. 1.10. MobiCash android aplikacija – android aplikacija na POS mobilnom terminalu preko koje se obavlja MobiCash. 2. Ugovorne obveze Partner - Korisnik 2.1. Potpisivanjem Ugovora Partneri se obvezuju na davanje popusta Korisnicima pri kupovini ustupljenih artikala/usluga. 2.2. Pogodnosti koje ostvaruje Korisnik, a omogućuju ih Partneri ugovorenom obvezom: a) popust - prilikom plaćanja Računa, koje mu je Partner dužan ponuditi prema ugovoru s MobiCashom b) dodatni popust – ostvaren skupljanjem BOD-ova preko KuneZaKlik 2.2.1. Isplativost za Korisnika – Korisniku se iznos godišnjeg paušala (članarine) vraća ubrzo kroz ostvarivanje popusta pri kupovini i sakupljanje BOD-ova putem aplikacije KunaZaKlik. 2.2.2. Isplativost za Partnere - Partneru se isplativost vraća ubrzo putem stalnih i zadovoljnih kupaca te povoljnu reklamu. 2.3. Produženje Ugovora - Prije isteka Ugovora, Korisniku se na e-mail šalje obavijest o isteku i mogućnosti produženja Ugovora. Ukoliko se Ugovor produžuje za sljedeću godinu, Korisnik je dužan platiti Ugovorom dogovorenu godišnju članarinu. U slučaju promjene iznosa godišnje članarine, Korisnici će na vrijeme biti obaviješteni. 3. Visina pologa/depozita 3.1. Polog / depozit se uplaćuje na poseban račun otvoren kod tvrtke MobiCash (u tekstu “garantni” račun). 3.2. Visina pologa / depozita nije određena, iznos pologa je odabir slobodne volje svakog Korisnika. 3.3. Korisnik u svako vrijeme kupovine MobiCash sustavom raspolaže cijelim iznosom svog depozita (ukoliko nema drugog Ugovorenoga dogovora). 3.4. Kod plaćanja računa ili prijenosa sredstava Korisnik nema mogućnost dozvoljenih minusa ili kreditiranja (ukoliko nema drugog Ugovorenoga dogovora). 3.5. Korisnik ima mogućnost pokriti garanciju policom životnog osiguranja vinkuliranom u korist tvrtke MobiCash za dogovoreni dnevni limit potrošnje. 4. Prijenos novčanih sredstava s Korisnika na Korisnika 4.1. Korisnik MobiCash-a putem sustava ima mogućnost prijenosa novčanih sredstava na korisnički Račun drugog Korisnika te za tu funkciju prenosa mora imati visinu pologa ovisno o dogovorenom dnevnom limitu za potrošnju. 4.2. Korisnik u svako vrijeme kupovine MobiCash sustavom raspolaže cijelim iznosom svog depozita (ukoliko nema drugog dogovora). 4.3. Kod plaćanja računa ili prijenosa sredstava Korisnik nema mogućnost dozvoljenih minusa ili kreditiranja (ukoliko nema drugog Ugovorenog dogovora). 4.4. Nakon svakog prijenosa sredstava, oba Korisnika imaju uvid u novo stanje svojih transakcija. 4.5. Korisnik može imati svog Podkorisnika u sustavu za prijenos sredstava koji se istovremeno može koristiti s jednim pologom kao garancija (npr. članovi obitelji, prijatelji i slično). 5. Sigurnost Korisnika 5.2. U slučaju prekida Ugovora iz bilo kojih razloga, Korisniku se ostatak novčanog iznosa u potpunosti isplaćuje, nakon podmirenih obaveza iz potpisanog ugovora. 5.3. Sredstva koja nisu potrošena su slobodna sredstva i Korisnik ih može podignuti uz prethodnu najavu. 6. Uzajamna sigurnost Partnera i Korisnika 6.1. Partner ima potpunu sigurnost da će grupacija GroupMobiCash poštivati Ugovorom dogovorene obveze prema Partneru. 6.2. Korisnik ima potpunu sigurnost da će GroupMobiCash i Partner ispoštovati ugovorene obveze prema Korisniku. 6.3. GroupMobiCash poslovnu suradnju sa Partnerom i Korisnikom ima dogovorenu Ugovorenim obvezama. 7. WebMediaWeb & MobiCash – Web Katalog 7.1. Korisnik MobiCasha ima mogućnost pregleda Partnerovih artikala i naručivanja istih putem Web Kataloga. besplatno reklamiranje. podići direktno na prodajnom mjestu Partnera.
8. Prijenos i evidencija računa
s MobiCashom. Svako takvo prodajno mjesto označeno je MobiCash naljepnicom. 8.2. Nakon izvršenja kupovine, Korisniku je odmah vidljiv preostali iznos na Računu, a isporučitelj dobiva na uvid uplate Računa. Partner dobiva na uvid uplate s povećanim iznosom na svom mobilnom računu. 9. Popust kod kupovine artikla ili usluge 9.1. Prema Ugovoru, Partner je na mjestu izdavanja Računa Korisniku dužan umanjiti iznos računa za Ugovorom dogovoreni popust, bez obzira postoji li već određeni popust u prodajnom prostoru Partnera. 9.2. Na stranicama WebMediaWeb portala nalazi se link za oglašavanje s mogućnošću zarade putem funkcije KunaZaKlik - svaki Korisnik uz ostvarenje određenog broja klikanja po oglasu Partnera ostavruje dodane popuste koje može iskoristiti pri kupovini artikala, odnosno pri plaćanju usluga koje Partner nudi. 10. Kupovina proizvoda / narudžba artikala / usluge Partnera 10.1. Korisnik na stranicama WebMediaWeb portala ima mogućnost pregleda oglasa i ostvarivanja pogodnosti koju iskorištava prilikom kupovine artikla / usluge Partnera. 10.2. Korisnik vrši kupovinu naručivanjem iz vlastitog doma ili podizanjem robe direktno u prodajnom prostoru Partnera. 11. Nagrada za klikanje 11.1. Na WebMediaWeb portalu, KunaZaKlik, klikom na link oglašivača (Partnera) možete ostvariti siguran dobitak – nagradni BOD. 11.2. Svakodnevnim posjetom i klikom na oglas Partnera, Korisnik ostvaruje jedan (1) BOD. Korisnik dnevno može ostvariti samo jedan (1) BOD po Partneru. Ukoliko više puta klikne na istog Partnera, ostvaruje samo jedan BOD za prvo klikanje. Korisnik dnevno može ostvariti po jedan (1) BOD kod 30 različitih Partnera. 11.3. Ukupan maksimalni broj BOD-ova koje Korisnik kod istog Partnera može ostvariti u mjesec dana je 30 ili 31 (ovisno o brojudana mjeseca). 11.4. Ukupan maksimalni broj BOD-ova koje Korisnik može ostvariti u mjesec dana kod različitih Partnera je 930 ili 936. 12. Korištenje BOD-ova kod ispisa Računa Partnera 12.1. BOD-ovi vrijede dva (2) mjeseca od datuma ostvarivanja. 12.2. BOD-ovi ostvareni u tekućem mjesecu moraju se iskoristiti u narednom mjesecu. 12.3. BOD-ovi se mogu iskoristiti isključivo prilikom plaćanja računa MobiCash sustavom i to kod Partnera kod kojega su ostvareni. 12.4. Korisnik prema želji određuje vrijeme za korištenje BOD-ova prilikom plaćanja iznosa računa. 12.5. Prilikom iskorištavanja popusta, iznos računa se umanjuje za iznos BOD-ova, a ostatak, ukoliko postoji, podmiruje se MobiCash računom. 12.6. BOD-ovi se odbijaju odmah prilikom ispisa Računa, a novo stanje vidljivo je na POS aparatu u rubrici "Bonus". 13. Gubitak (brisanje) BOD-ova 13.1. BOD-ovi se mogu izgubiti (brisati) ukoliko se ne iskoriste u roku narednog mjeseca. 13.2. Korisnik ne može imati više od 31 BOD po jednom Partneru jer se svaki sljedeći neiskorišten BOD poništava. 14. Gubitak mobitela 14.1. Gubitkom mobitela nema opasnosti od gubitka novca na Korisničkom računu jer je isti primarno zaštićen PIN-om od neovlaštenog korištenja. 14.2. Prilikom gubitka mobilog uređaja preporučuje se odmah obavijestiti tvrtku MobiCasha o gubitka mobitela kako bi se Korisnikov račun privremeno blokirao. 14.3. Ukoliko nabavom novog mobitela Korisnik zadržava stari broj, isti je i dalje prijavljen u sustav MobiCasha. Nakon što se Korisnički račun odblokira, spreman je za daljnju upotrebu, ali je prethodno potrebno na novom mobitelu instalirati MobiCash aplikaciju. 14.4. Ako Korisnik promijeni broj mobilnog uređaja, o istoj je potrebno obavijestiti tvrtku MobiCash kako bi se otvorio novi Korisnički račun. 15. Izgubljeni ili zaboravljeni PIN 15.1. Kod izgubljenog ili zaboravljenog PIN-a Korisnik je dužan obavijestiti ured MobiCasha o gubitku istoga te zatražiti novi.
16. Evidencija stanja računa i BOD-ova 16.1. Stanje Računa, odnosno iznos novca i stanje BOD-ova Korisnik može provjeriti u bilo kojem trenutku prijavom u sustav. Prijava se izvršava unosom PIN-a. sredstava mobitelom.
17. Edukacija zastupnika i povjerenika
18. Edukacija djelatnika Partnera 18.1. WebMediaWeb & MobiCash educirati će djelatnike Partnera s kojim grupacija GroupMobiCash ima Ugovoreni odnos. problema kod korištenja BOD-ova pri plaćanju, potrebno je javiti teleoperateru MobiCasha.
19. Cijena oglašavanja 19.1. Cijena oglašavanja za Partnere formirana je i iskazana u posebnoj rubrici akcijskog Cjenika.
20. Promocija Partner – WebMediaWeb & MobiCash
20.1 WebMediaWeb & MobiCash vršit će promociju svojih Partnera na svojim web stranicama. WebMediaWeb & MobiCash.
21. Jamstvo Partnera Korisniku 21.1. Partner jamči Korisniku da će svoje proizvode ili usluge isporučiti u skladu dogovora s GroupMobiCash.
22. Povjerljivost 22.1. Obje strane (GroupMobiCash i Partner) dužni su uzajamno čuvati informacije o poslovnoj tajni.
23. Osiguranje kod banke
24. Osiguranje kod osiguravajuće kuće 24.1. Dodatno osiguranje Korisnika je uvjetovano osiguranjem po životnoj polici Korisnika u osiguravajućoj kući. 25. Otkaz i raskid ugovora 25.1. Svaka ugovorna strana ima pravo raskinuti Ugovor o poslovnoj suradnji uz raskidni rok od 30 dana. 26. Otkaz i raskid ugovora u trenutku akcijskog popusta
26.2. Ovakav raskid ugovora moguće je ostvariti uz dostavljenu obavijest putem e-maila. 26.3. Otkazni rok računa se od dana zaprimanja Zahtjeva o raskidu Ugovora. 26.4. Ako Partner pruža neku uslugu Korisniku preko grpacije GroupMobiCash, dužan ju je ispoštovati prije raskida Ugovora. 27. Izmjena ili nadopuna ugovora 27.1. Sve izmjene i dopune Ugovora moguće su samo uz suglasnost obiju strana.
28. Djelomična nevaljanost - salvatorna kaluzula
28.1. Ukoliko neka točka nije primjenjiva moguće ju je izdvojiti, a da ostatak ostane pravovaljan.
29. Sudska nadležnost 29.1. Za sve sporove nadležan je sud u Zagrebu. 30. Završne odredbe 30.1. Niti jedna strana nema pravo mijenjati definirani i potpisani tekst ukoliko nema obostrane suglasnosti.
31.Glavne obveze Korisnika: kako bi osigurao garantno sredstvo za buduće plaćanje računa. želi imati na računu.
32.1. Partner je dužan osigurati popuste za račune izdane Korisnicima. |