mc novi



ikona-KORISNIK



MOGUĆNOST PLAĆANJA ČLANARINE (BESPLATNO do daljnjega)

Korisnik je dužan jednokratno platiti članarinu te ista vrijedi godinu dana.

Način plaćanja za prvu godinu članstva:
  • Internet bankarstvom
  • Općom uplatnicom
    uplatnica nova2






Način plaćanja za produžetak članstva:
  • MobiCash aplikacijom - Interna uplata preko MobiCash sustava
    partner-popust-prijenos

     

     

    Opis evidencije plaćanja putem GroupMobiCash aplikacije

    prema PARTNERU


     

    -KORISNIK (fizička osoba) evidentira prijenos plaćanja prema PARTNERU (firmi ili obrtu), PARTNER potvrđuje evidenciju plaćanja

     

    Grupacija GroupMobiCash omogućila je svojim Korisnicima da koriste mogućnost evidencije prijenosa sredstava putem mobilne aplikacije MobiCash-PRIJENOS


    -slika navedenog logotipa iskazuje se kao legitimni LOGO za sustav Grupacije GroupMobiCash-PRIJENOS-Partner

    -LOGO je izložen na mjestima gdje ukazuje na mogu’nost korištenja mobilne aplikacije MobiCash-PRIJENOS-Partner

     

    -klikom na glavni LOGO MobiCash-PRIJENOS-Partner otvara se novi logo koji ima legitimni Korisnički broj MobiCash-PRIJENOS-Partner

     

    -Korisnički broj PARTNERA iskazan je u šest znamenki (000000 znamenki) i nazivom ispod broja (Korisnički broj)

     

    -broj sa šest znamenki koristi se kod prijenosa sredstava prema Partneru (pravnom subjektu – firmi/obrtu)

    -broj služi za identifikaciju Partnera po prepoznatljivim parametrima

     

    -broj 999888 se upisuje u rubriku (Primatelj) gdje se traži upis Korisničkog broja

    -kad upišete Korisnički broj u rubriku (Primatelj) – tada idete dalje

    -nakon prelaska na drugo polje (Iznos) kod aktiviranja pojavi se ime firme/obrta

    -to znači da je Korisnički broj povezan s ispisom imena Partnera

    -zna;i da su podaci točni i da možemo nastaviti s unosima

    -u polje Iznos upišite (iznos s računa)

    -u polje Razlog upišite prvo (broj računa)

    -u polje Razlog zatim upišite (kratki opis – primjer: voda, kava, itd.)

    -provjerite jeste li sve točno upisali

    -potvrdite (Slanje)

    -provjerite je li prijenos izvršen (popis TRANSAKCIJA)

    -ako je evidencija prošla – transakcija je IZVRŠENA

    -ako transakcija nije prošla, morate ponoviti process

    -ukoliko niste izvršili prijenos u jednoj minuti, morate ponoviti upis podataka

    (vremenski raspon između plaćanja do ponovnog plaćanja je jedna minuta)

     

    -u slučaju problema nazovite dežurnog DISPEČERA 01 / 888 77 00



Uvjet članstva u MobiCash sustavu je garancija, a ostvaruje se putem gotovinskog pologa kao depozita. Odnosno, Korisnik ima mogućnost odabira dva oblika pologa za garanciju:

A) GOTOVINSKI POLOG KAO DEPOZIT – Pologom gotovinskog novca na račun tvrtke ScandiEuro d.o.o. (tvrtka nositelj grupacije). Visina iznosa mora odgovarati dnevnoj potrošnji koju svojevoljno određuje Korisnik.

B) POLICA ŽIVOTNOG OSIGURANJA NA VISINU DNEVNE POTROŠNJE – Odabirom garancije životne police, Korisnik je obavezan izraditi policu u visini dnevnog prometa kao iznos garancije, vinkulirane u korist tvrtke ScandiEuro. Nakon odluke iznosa dnevnog prometa, obračunava se visina police životnog osiguranja na godišnjoj razini. Ukoliko Korisnik želi promijeniti dnevni promet utoliko se i polica može korigirati, ali samo na dan isteka godišnje police.


*Nakon ispunjavanja navedenih uvjeta i uplatom godišnje članarine putem e-maila primit ćete svoj jedinstveni PIN za korištenje MobiCash aplikacije.


Za dodatna pitanja i informacije o MobiCash-u možete nazvati naš info centar na broj 01/ 888 77 00.



 
Grupacija MC 90x100
GroupMobiCash
Grupacija
 
WebMediaWeb
Portal za oglašavanje
 
ScandiEuro
  Posredovanje u poslovima
 
MiranSan
Osiguranje
 

  Croatia Aveto
  Turizam
 
ASEuro web light
  ASEuro
  WebShop - WebKatalog
 
ASEuro web light
  Dostava
na kućni prag
 
kunazaklik-02KunaZaKlik
Zarada po kliku