Prezentacija evidencije pla?anja MobiCash aplikacije KORISNIK vrši prijenos prema KORISNIKU - putem mobitela
Evidencija popusta slanje i preuzimanje potvrde
Obostrana potvrda za dokaz o popustu putem mobitela
skriveni sadržaj 1
skriveni sadržaj 2
Evidencija pla?anja slanje i preuzimanje sredstava
Obostrana potvrda za prijenos sredstava putem mobitela
skriveni sadržaj 1
skriveni sadržaj 2
Opis dolazi uskoro...
1. Pokretanje aplikacije
UNOS PINa - Nakon što ste pokrenuli aplikaciju, unesite svoj ?etveroznamenkasti PIN. - PIN broj koji ste dobili putem e-maila prilikom aktivacije. - Kliknite na “Login” kako biste potvrdili PIN.
2. Unos korisni?kog broja
- Unesite svoj peteroznamenkasti Korisni?ki broj koji ste primili putem e-maila prilikom aktivacije. - Ovaj je korak potrebno u?initi samo prilikom prvog pokretanja aplikacije (ili u slu?aju unosa neispravnog PIN-a). - Kliknite na “OK” kako biste potvrdili unos Korisnickog broja.
3. Prikaz glavnog izbornika
- Na ekranu ?e se pokazati glavni izbornik aplikacije MobiCash Prijenos. “Iznos na ra?unu” - Možete odabrati provjeru stanja na Vašem ra?unu. “Slanje – PRIJENOS" - Prijenos s ra?una na ra?un “Preuzmi – PRIJENOS” - Preuzimanje sredstava poslanih s drugog ra?una “Popis transakcije” - Možete pogledati popis obavljenih transakcija. “Izlaz” - Biranjem opcije “Izlaz” zatvarate aplikaciju MobiCash Prijenos.
4. Prijenos sredstava
-Ako Želite prenijeti sredstva na drugi ra?un, odaberite “Slanje – PRIJENOS”. - Potrebno je unijeti Korisni?ki broj primatelja, - Nakon toga se automatski prikazuje ime primatelja. - Zatim unesite iznos koji želite prenijeti na primateljev ra?un (pri pisanju broja koristite decimalnu to?ku). - Na kraju se upisuje razlog prijenosa (dovoljna je jedna, maksimalno dvije rije?i). - Prijenos se pokre?e klikom na tipku “Slanje”, - Prekida se tipkom “Odustani”.
5. Kraj transakcije prijenosa
- Ako su svi podaci ispravno upisani, pojavit ?e se obavijest da je transakcija uspjela. - Prikazat ?e se novo stanje ra?una i dnevni limit. - Kliknite na “OK”. - Ukoliko se pojavi obavjest da transakcija nije uspjela, - Vratite se na po?etno stanje i pokušajte ponovo Mogu?i razlozi neuspjele transakcije - nema signala - jako slab signal (spor signal) - spora brzina interneta - nema sredstava na ra?unu - pogre[no upisivanje podataka (pritisak na dvije tipke I sl.) - možda ste pre-brzi (pri?ekajte dvije min. )
6. Primanje i preuzimanje sredstava
Da biste primili sredstva poslana na Vaš ra?un, odaberite opciju “Preuzmi – PRIJENOS”. - Opcija ?e biti dostupna samo u slu?aju da je izvršena uplata prema Vašem ra?unu; u suprotnom, prikazat ?e se poruka “Trenutno nema uplata”. - Ukoliko je uplata izvršena, na ekranu ?e se prikazati podaci o pošiljatelju, poslani iznos i razlog transakcije. - Kako biste prihvatili uplatu, kliknite na “Prihvatiti”; - Ukoliko ne želite prihvatiti uplatu, kliknite na “Odbiti”.
7. Prikaz iznosa na ra?unu
- Opcija “Iznos na ra?unu” prikazat ?e stanje Vašeg ra?una i dnevni limit koji se može prenijeti. Prikaz dnevnog limita - Dnevni limit sami odre?ujete prilikom u?lanjenja u MobiCash sustav. - Dnevni limit možete mjenjati po želji. - Dnevni limit resetira se svaki dan oko 24 sata, tako da novi dan po?inje s novim stanjem limita
8. Popis svih transakcija
- Opcija “Popis transakcija” prikazat ?e sve obavljene transakcije. Mogu?e je odabrati više oblika prikaza popisa prijenosa: 1.Svi prijenosi – dolazni i odlazni, – prihva?eni i odbijeni 2.Samo poslani prijenosi 3.Samo odbijeni prijenosi - Polja “Odbio sam” i “Odbili su” predstavljaju legendu, odnosno kojom su bojom ozna?ene koje transakcije. - Mogu?e je i ograni?iti koli?inu vidljivih popisa, na na?in da: 1.Pokaže samo posljednje prijenose, ?iju koli?inu prikaza odre?ujete sami, ili. 2.Pokaže prijenose koji su obavljeni izme?u odre?enih datuma - Klikom na “Prikaz” prikazuje se popis prijenosa prema odabranim postavkama, - Dok se klikom na “Odustani” vra?ate na glavni po?etni izbornik.
9. Prikaz svih transakcija
- Nakon što ste odabrali “Prikaz”, pokazat ?e se popis prijenosa prema postavkama koje ste sami odabrali. - Svaki je prijenos ozna?en odgovaraju?om bojom; u gornjem redu nalazi se legenda koja objašnjava što pojedina boja predstavlja. Polja su: 1.Korisni?ki broj pošiljatelja 2.Ime pošiljatelja 3.Preneseni iznos 4.Datum izvršenja prijenosa 5.Razlog prijenosa
1. Pokretanje MobiCash Prijenos aplikacije
- Partner na mobitelu pokre?e aplikaciju MobiCash Prijenos.
- Na ekranu se pojavljuje mogu?nost preuzimanja sredstava.
- Kliknite na “Preuzimanje”.
2. Preuzimanje sredstava s Korisnikovog MobiCash ra?una
- Nakon što je Korisnik putem svog mobilnog telefona prenio odre?eni iznos sa svog MobiCash ra?una, na Partnerovom mobitelu to ?e biti vidljivo kako je prikazano na slici.
- Partner ima mogu?nost prihvatiti ili odbiti prijenos.
- Pritisnite na tipku “Prihvatiti”.
3. Kraj Prijenosa
- Nakon što je Partner prihvatio prijenos sredstava s Korisnikovog MobiCash ra?una može se pritiskom na “Izlaz” vratiti na prvi korak aplikacije.
Provjera prijenosa
4. Pokretanje MobiCash Prijenos aplikacije
- Partner na mobitelu pokre?e aplikaciju MobiCash Prijenos.
- Na ekranu se pojavljuju mogu?nosti: “Preuzimanje”, “Popis prijenosa” i “Izlaz”.
- Kliknite na “Popis prijenosa”.
5. Odabir Perioda Prijenosa
- Partner odabire željene postavke za ispis prijenosa.
- Kliknite na “Prikaz”.
6. Prikaz Prijenosa
- Nakon što je Partner provjerio stanja prijenosa može se pritiskom na “Povratak” na svojem ure?aju vratiti na prethodni korak aplikacije.
Opis dolazi uskoro...
1. Prvo pokretanje aplikacije
UNOS PINa - Nakon što ste pokrenuli aplikaciju, unesite svoj ?etveroznamenkasti PIN. - PIN broj koji ste dobili putem e-maila prilikom aktivacije. - Kliknite na “Login” kako biste potvrdili PIN.
2. Unos korisi?kog broja
- Unesite svoj peteroznamenkasti Korisni?ki broj koji ste primili putem e-maila prilikom aktivacije. - Ovaj je korak potrebno u?initi samo prilikom prvog pokretanja aplikacije (ili u slu?aju unosa neispravnog PIN-a). - Kliknite na “OK” kako biste potvrdili unos Korisnickog broja.
3. Potvrda popusta
- Na ekranu ?e se pokazati glavni izbornik aplikacije MobiCashPopust. - Možete odabrati potvrdu za popust koji želite ostvariti, “Potvrda za POPUST” - Provjeriti dosad ostvarene popuste, “Provjera POPUSTA” - Pogledati zapisanu povijest, “Prikaz POVJESTI”. - Biranjem opcije “Izlaz” zatvarate aplikaciju MobiCashPopust.
4. Ostvarenje popusta
Unos korisi?kog broja davatelja popusta - Ukoliko želite ostvariti popust na kupovinu kod odre?enog Partnera, - Odaberite opciju “Potvrda za POPUST”. - Potrebno je unijeti korisnicki broj primatelja (Partnera) kako bi se potvrda registrirala. - Korisni?ki broj Partnera možete vidjeti pored prepoznatljive MobiCash naljepnice; ako ona nije vidljiva, upitajte Partnera za broj. - Kliknite na “OK” kako biste potvrdili da ste ?lan.
5. Potvrda statusa ?lana
- Ukoliko je potvrda uspješna, prikazat ?e se kontrolni broj koji ?e Partner mo?i vidjeti na svom tabletu. - Na ovaj na?in Partner provjerava Vaše ?lanstvo u MobiCash sustavu. - Nakon što se Partner uvjeri da se kontrolni brojevi podudaraju, popust ?e vam biti odobren.
6. Provjera popusta
Provjera aktivnosti ?lanstva - Opcija “Provjera POPUSTA” prikazat ?e popis primatelja (Partnera) uz odgovaraju?e kontrolne brojeve potvrda. - Klikom na “Povratak” vra?ate se na glavni izbornik.
7. Prikaz povjesti
Po zatraženim popustima - Opcija “Povijest” prikazat ?e popis svih provjera koje ste napravili, odnosno povjest ostvarenih popusta kod odre?enih Partnera.
1. MobiCash Partner
- Nakon što je Korisnik potvrdio svoje ?lanstvo putem aplikacije MobiCash Korisnik, Partner na mobitelu ulazi u aplikaciju i dobiva stanje kao što je prikazano na slici.
- Klikom na “Osvježiti” pojavljuje se ?lan i pored njega kontrolni broj.
2. MobiCash Partner - Provjera ?lanstva
- Kontrolni broj mora biti identi?an kao i onaj prikazan u Korisnikovoj aplikaciji prilikom identifikacije.
- Nakon provjere Korisnikovog ?lanstva Partner na mobitelu pritisne gumb “Poništi” , te se na ekranu pojavljuje prikaz kao na slici u prvom koraku.
|