Opis mobilne usluge

Čemu služi MobiCash usluga?
MobiCash je sustav (aplikacija) koji služi za kontrolu plaćanja nekog računa između Korisnika i trgovca (Partnera). Osim sigurnosti kupovine određenih artikala/usluga Partnera, MobiCash Vam omogućuje i prijenos novca s Vašeg računa na račun drugog Korisnika*.
*Više o prijenosu novčanih sredstava pročitajte u daljnjem tekstu.

Zašto koristiti MobiCash?
Korisnici MobiCasha ostvaruju znatne pogodnosti kupovinom artikala Partnera u pogledu popusta*. Svrha MobiCash sustava je povezivanje i stvaranje uzajamnog povjerenja Partnera (trgovca) i Korisnika (kupca). Obostrano zadovoljstvo ostvareno je na način da je Korisnicima dostupan ugovoreni određeni popust na usluge/artikle koje im nude Partneri, a Partneri time dobivaju stalne i zadovoljne kupce.
*Više o pogodnostima / popustima pročitajte u daljnjem tekstu.


Gdje koristiti MobiCash?
Usluga MobiCasha se koristi za evidenciju plaćanja kupljenih artikala, na svim prodajnim mjestima naših Partnera gdje se vrši neka prodaja tj. izdavanje računa za kupo-prodaju neke robe ili plaćanje neke ostvarene usluge.

Kako prepoznati gdje se koristi MobiCash usluga?
Svako prodajno mjesto označeno prepoznatljivim logotipom pruža usluge MobiCash sustava.




NaljepnicaMC

LOGO koji se istiće kao brend
naljepnica koja prikazuje pristupnost "MobiCash"

 

NaljepnicaPartner

LOGO za PRIJENOS Korisnik - Korisniku

LOGO za PRIJENOS Korisnik - Partneru







Koje se usluge mogu ostvariti sa MobiCash uslugom:

1. Kupovinu željenog artikla
2. Plaćanje usluge koju je Partner izvršio
3. Prebacivanje novca sa svog korisničkog računa na račun drugog Korisnika MobiCash-a

Gdje su izloženi artikli Partnera koji se mogu kupiti preko MobiCash usluge?

Partneri imaju artikle izložene na stranicama našeg Web Kataloga*.

*Web Katalog je portal s manjim asortimanom artikala koje Partneri prodaju u sklopu MobiCash sustava. Artikli su izloženi s ciljem da ih Partner eksponira i proda.
Svrha Web Kataloga je da Korisnici na portalu imaju mogućnost pregleda određenih artikala i lokacija na kojima se željeni artikli mogu naručiti i kupiti.

Osim na Web Katalogu, svaki Korisnik artikle može pogledati i u samom prodajnom prostoru te ga odmah ondje i kupiti.


Kako postati korisnik MobiCash usluge?
Da bi se postalo Korisnikom MobiCash usluga, potrebno je učlaniti se u grupaciju GroupMobiCash i registrirati u MobiCash sustav.

Članarina postaje važeća potpisivanjem pristupnice koju izdaje grupacija na ime tvrtke MobiCash i uplatom godišnje članarine. Registracija u MobiCash se vrši online.

REGISTRACIJA
Na stranici group-mobicash.com.hr nalazi se link
Registracija koji korisnika vodi kroz formular koji je potrebno ispuniti. Klikom na gumb “Registracija”, sustavu se šalje zahtjev za otvaranje korisničkog računa, koji se aktivira unutar 24 sata, a na mail adresu Korisnika šalje se jedinstveni PIN znan samo njemu, koji se koristi u procesu identifikacije.

Nakon učlanjenja i uspješne registacije, samostalno ili uz pomoć našeg djelatnika preuzima se aplikacija i postavlja na mobilni uređaj.
Ovim putem se ostvaruje članarina, odnosno korisnički račun, ali ne i mogućnost plaćanja računa.


Što je potrebno da bi se mogla početi koristiti MobiCash usluga i kako se točno koristi?
Da bi Korisnik mogao koristiti sustav MobiCasha, prethodno je potrebno na korisnički račun položiti određeni iznos novca koji služi kao oblik garancije da će iznos računa Partnera, kod kojeg je Korisnik kupio artikl/uslugu, biti plaćen.
Položeno garantno sredstvo mora biti u vrijednosti iznosa izdanog računa, ukoliko Korisnik kupljeni artikl ne plaća na licu mjesta, već koristi *odgodu plaćanja. Prilikom upisivanja iznosa računa, uneseni iznos se automatski s položenog novčanog sredstva prebacuje na “garantni” račun koji daje sigurnost da će iznos računa biti plaćen, ukoliko Korisnik ne podmiri dugovanje prema Partneru do isteka roka odgode plaćanja.

*Više o odgodi plaćanja pročitajte u daljenjem tekstu.

Da bi Korisnik mogao izvršiti kupovinu i preuzimanje robe kod Partnera, potrebno je evidentirati se na POS aparatu (tabletu) postavljenom na blagajni prodajnog mjesta i tako napraviti identifikaciju u sustavu MobiCasha. Evidentira se tako da Korisnik unese broj mobitela i PIN te nakon toga iznos računa koji se arhivira u sustav MobiCasha. Korisnik potvrdi identifikaciju sustava, dobiva popust na kupljenu uslugu/artikl i odlučuje hoće li račun platiti odmah ili uz odgodu plaćanja*.

*Evidencijom u sustav MobiCasha, svaki Korisnik prilikom kupnje ima mogućnost odgode plaćanja, koja je definirana datumom navedenim na Računu izdanom na prodajnom mjestu Partnera.

Ukoliko roba nakon isteka odgode nije plaćena, MobiCash sustav sa “garantnog” računa Korisnika uzima iznos prema iznosu računa te ga podmiruje u ime Korisnika. Na ovaj način novčani iznos na “garantnom” računu ima svrhu osiguranja da će Korisnikovo dugovanje prema Partneru biti podmireno.

Čemu služe uređaji MobiCash usluge (POS aparat i mobilni uređaji)?

1. POS aparat (tablet) koji se nalazi kod Partnera – služi za evidenciju kupovine artikla/usluge kod MobiCash Partnera –
preko njega se vrši identifikacija Korisnika u sustavu MobiCasha kako bi ostvario popust i prijava računa kako bi se pohranio u arhivu Korisnika.
*detaljnije u tekstu koji slijedi

2. Mobilni uređaj u vlasništvu Korisnika – služi za prijenos novčanih sredstava s jednog korisničkog računa na drugi –
Korisnici mogu prebacivati određene iznose novčanih sredstva na račun drugog Korisnika MobiCash sustava.
*detaljnije u tekstu koji slijedi

1. Evidencija računa/Korisnika - vrši se preko POS aparata koji se nalazi na prodajnom mjestu gdje se vrši plaćanje kupljenog artikla. Unosom broja mobitela i PIN-a, te nakon toga unosom iznosa računa, Korisnik putem POS aparata šalje potvrdu za evidenciju kupovine te je kupovina na taj način registrirana i evidentirana u arhivi MobiCasha.

2. Prijenos novčanih sredstava na račun drugog Korisnika putem mobitela - Korisnici Mobicasha imaju mogućnost prijenosa određenog iznosa novčanog sredstva sa svog računa na korisnički račun drugog Korisnika. Nakon pokretanja aplikacije na mobitelu, Korisnik unosi PIN čime se prijavljuje u sustav. Za prijenos sredstava, potrebno je kliknuti na “Slanje”. Slijedeći korak traži unos broja mobitela primatelja (Korisnika na čiji se račun šalju sredstva), iznos koji se želi prebaciti te razlog prebacivanja. Klikom na “Slanje” iznos se prebacuje. Prilikom preuzimanja poslanog iznosa, također je potrebno prijaviti se u sustav i kliknuti na “Preuzimanje”. Za nekoliko trenutaka, prebačeni iznos je vidljiv na stanju korisničkog računa.



Kako platiti naručeni proizvod ili naručenu (izvršenu) uslugu

Objašnjenje kupnje proizvoda kod Partnera, tj. korištenja MobiCasha:

Korisnik MobiCasha na WebMediaWeb portalu putem linka Web Katalog može pregledati Partnerove artikle te saznati gdje ih i po kojoj cijeni može nabaviti.

Do željenog artikla Korisnik može doći na dva načina:

1. Naručivanjem na kućnu adresu – nakon pretraživanja ponude na Web Katalogu, željeni artikl je potrebno prethodno rezervirati i naručiti da bi stigao na Korisnikovu adresu. Kod uručivanja naručenog artikla, dostavljač Partnera kod sebe mora imati POS aparat ili mobilni uređaj MobiCash sustava preko kojega se Korisnik prijavljuje, evidentira račun i plaća dostavljenu robu.  *Kao korisnik MobiCasha, prethodno spomenuti popust se ostvaruje odmah pri rezervaciji robe.

2. Direktnom kupovinom u prodajnom objektu Partnera u Web Katalogu Korisnik može pronaći određeni artikl koji traži i saznati gdje ga direktno može pogledati i kupiti. Korisnik kupuje artikl u prodajnom mjestu Partnera (trgovca). Trgovac izrađuje Račun na prodajnom mjestu i obavještava Korisnika koliki je iznos istoga. Korisnik radi identifikaciju na POS aparatu MobiCasha na način da unosi svoj Korisnički broj mobitela i PIN te nakon toga upisuje točan iznos računa. Transakcija odlazi prema serveru MobiCasha kako bi se Korisnik identificirao te poslao upit za odobrenje plaćanja računa. Nakon odobrenja Korisnik potvrđuje svoju identifikaciju pritiskom na "OK". Server skida iznos s Korisničkog računa i šalje ga u MobiCash poseban "garantni" račun. Nakon toga Korisnik slobodno može preuzeti robu i iskoristiti odgodu plaćanja.


O ugovoru i sustavu:

Ugovor postoji kao tri-partitni-ugovor : Kupac – Partner – MobiCash.
MobiCash zaprima i evidentira izvještaj poslan iz trgovine, sustav obrađuje podatke te ih uspoređuje sa zabilježenim transakcijama iz POS aparata MobiCasha, postavljenim na prodajnim mjestima Partnera (trgovca) ili subjekta koji daje uslužnu djelatnost.
Zaprimljeni podatak se čuva dok se ne dobije potvrda da je račun plaćen od strane Korisnika, a koji treba biti podmiren do određenog datuma.
Ukoliko Korisnik u zadanom roku ne podmiri dugovanje koje ima prema Partneru, MobiCash tada koristi ugovorom dogovoreno pravo da podmiri iznos s garantnog računa, tj. iznos s garantnog računa isplaćuje na račun Partnera i riješava dugovanja koja je Korisnik ostvario kupovinom artikla/usluge.
Stanje korisničkog računa i dnevnog prometa svaki Korisnik može vidjeti na internet stranici mobicas.com.hr prijavljujući se u sustav putem linka “Prijava”. Također Korisnik ondje može usporediti i trenutno stanje s računom koji je zaprimljen kod Partnera.


 
 
Grupacija MC 90x100
GroupMobiCash
Grupacija
 
WebMediaWeb
Portal za oglašavanje
 
ScandiEuro
  Posredovanje u poslovima
 
MiranSan
Osiguranje
 

  Croatia Aveto
  Turizam
 
ASEuro web light
  ASEuro
  WebShop - WebKatalog
 
ASEuro web light
  Dostava
na kućni prag
 
kunazaklik-02KunaZaKlik
Zarada po kliku